טריקינג בתל אביב

טריקינג הוא ספורט אקרובטי מודרני, המשלב תרגילים מאומנויות הלחימה ואקרובטיקה יחד.
אימוני הטריקינג מפעילים את כל שרירי הגוף, מפתחים גמישות וכוח ומתאימים לכולם.
אימוני הטריקינג מתקיימים במקביל לאימוני הטאקוונדו באולם הספורט באלחריזי. מועדון 540 עובד בשיתוף פעולה עם טריקשראל קהילת הטריקינג הישראלית.

טריקינג - קצת היסטוריה

הטריקינג התחיל להתפתח בשנות ה-80 המאוחרות בתחרויות ה-XMA (EXTREME MARTIAL ARTS) תחרויות אלו הן תחרויות שאליהם באים אומני לחימה מהסגנונות הקשים (קראטה וטאקוונדו בעיקר) וממציאים קאטה משלהם עם נשקים בידיים ולפעמים גם מוזיקה ברקע. מטרת הקאטה היא להרשים את השופטים המדרגים כל קאטה.

בתחרויות האלו לאט לאט החלו לאמץ אומני הלחימה תנועות אקרובטיות ומרשימות יותר במטרה לנצח ולמשוך את לב השופטים, אומני הלחימה אימצו מיומנויות שונות מאומנויות שונות כמו טאקוונדו, קפואירה, התעמלות קרקע, וברייקדאנס וכך בעצם התפתח ה-XMA המודרני המשלב אקרובטיקה כאלמנט מובן מאליו, והחלו להראות הניצוצות הראשונים של הטריקינג.
עם הזמן החלו אומני הלחימה להתאמן עם חבריהם על המיומנויות האקרובטיות שלהם, נוסדו קבוצות כמו LOOPKICKS ,TEAM ZERO GRAVITY ועוד, קבוצות אלו אירחו מחנות אימונים כמו מחנה האימונים של לופקיקס – שמתקיים עד היום פעם בשנה בקליפורניה, במחנות אלו התאמנו האתלטים על הקאטות שלהם ועל המיומנויות האקרובטיות שלהם בעיקר, הם חלקו ידע אקרובטי ביניהם ועזרו אחד לשני להשתפר וגם המציאו וריאציות חדשות לטריקים קיימים, כאן בעצם צמחו השורשים של הטריקינג המוכר לנו כיום.

מאוחר יותר החלו חברי הקבוצות להוציא סירטונים משותפים (סמפלרים) והעלו אותם לרשת, הסירטונים פורסמו בפורומים של אומנויות לחימה בעיקר וכך החל הטריקינג להתשפט בכל העולם – דרך האינטרנט, אנשים ראו את הסירטון, התרשמו ואמרו לעצמם שהם חייבים לדעת לעשות את זה (מה שאני מאמין שקרה למרבית הטריקסטרים הוותיקים בארץ).
בשנת 2013 חברת משקה האנרגיה רד בול "Red Bull" לקחה חסות על תחרות בקוריאה המכונה "Kick it" זאת תחרות עולמית בספורט הטריקינג המודרני כיום. צפו בסרטון המרשים של התחרות:

מועדון 540 טריקינג בתל אביב מזמין אתכם לאימון ניסיון.
צרו קשר דרך האתר ואנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים.