טורנדו אומנויות לחימה בית הספר לטאקוונדו בתל אביב

איך התחיל מועדון טורנדו אומנויות לחימה בית הספר לטאקוונדו בתל אביב?
- המפגש עם אומנות הלחימה טאקוונדו הייתה ללא ספק מיקרית עבורי, בגיל 8 אבי חיפש לי חוג קרטה קרוב לבית, הוא רצה שאחזק את הבטחון העצמי וגם אדע להגן על עצמי בעת הצורך, הוא לצערו נאלץ להפסיק להתאמן בקרטה בגלל בעיה רפואית ולכן הרגשתי שאני מתאמן ומתקדם גם בשבילו. מודעה ברחוב בישרה על חוג אומנות לחימה חדש באזור ויצאנו לבדוק.
כאשר הגענו ראינו את כולם לבושים בחליפות לבנות דקות עם צווארון שחור, וראינו גם שהטכניקות מאוד דומות לקרטה והמאמן היה נראה מקצועי, אז החלטנו שאצטרף.

השאר כבר היסטוריה.
כעת, אני מחזיק באוסף מדליות שצברתי בתחרויות בארץ ובעולם ובתוכם אלוף ישראל לבוגרים כבר בגיל 18.

טאקוונדו הינו ספורט אולימפי המקבל מקום של כבוד בועד האולימפי בישראל. מלבד זה הוא גם אומנות לחימה עתיקה קוראנית עם מסורת של אלפי שנים.

בעשור האחרון אני מאמן ילדים נוער ובוגרים במועדונים שהקמתי, לאחר שנים של עשיה בתחום אני רוצה לממש את חזוני ולהעמיד את העיר תל אביב למרכז נוסף של הטאקוונדו בישראל.
חוסר המודעות לאומנות לחימה זו בעיר תל אביב, היא הסיבה שבגללה אני מעוניין לפתח את הטאקוונדו שם, אותה חוסר מודעות שאני סבלתי בהיותי ספורטאי בנבחרת ישראל לנוער ונאלצתי לנדוד לערים אחרות כדי להשלים את האימונים המקצועיים.

בשנת 2010 הקמתי את המועדון טורנדו אומנויות לחימה בית הספר לטאקוונדו בתל אביב. המועדון המקצועי לטאקוונדו בתל אביב ששם במטרה לנצח בזירות הלאומיות והבינלאומית ובכך גם לייצג את תל אביב.